Handelsbetingelser for SammenSammen

SammenSammen
Straussvej 73
9200 Aalborg SV
TLF: +45 25 27 04 48

CVR: 41074191

Betaling

SammenSammen modtager online betalinger med; Visa, Mastercard.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

SammenSammen benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

SammenSammen’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering og fragtomkostninger

SammenSammen leverer din bestilling med daoHOME.

Der er tracking på alle bestillinger. 

SammenSammen betaler fragtomkostningerne for leveringen af din bestilling hjem til din adresse eller nærmeste daoSHOP.

Leveringssted

Din bestilling lægges som udgangspunkt i din postkasse.

Er bestillingen for stor til at blive lagt i postkassen lægges den i stedet i en plastikpose ved din dør. Er det ikke muligt at lægge bestillingen ved døren eller vurderes det, at det ikke vil være sikkert vil bestillingen blive afleveret ved nærmeste daoSHOP.   

Vores standard SammenSammen-boks passer som udgangspunkt i alle postkasser. Derfor kan du forvente at modtage denne bestilling direkte i din postkasse.

Dog er den velkomstboks som alle nye medlemmer modtager som deres første boks som udgangspunkt for stor til at passe i en standard postkasse. Derfor kan du forvente at denne forsendelse lægges ved hoveddøren eller skal afhentes ved nærmeste daoSHOP.

Leveringstidspunkt

SammenSammen pakker din bestilling så hurtigt som vi kan. Fra vi har sendt din bestilling med daoHOME og til du får den leveret vil der gå 2-4 hverdage.

Dine fremtidige SammenSammen-bokse sendes den 1. i hver måned og du kan forvente at modtage månedens SammenSammen-boks 2-4 hverdage derefter. 

Alle bestillinger af et SammenSammen-medlemskab der er foretaget i perioden fra den 1. og til og med den 18. i en måned kan forvente at få deres første boks (Velkomstboksen) 2-4 hverdage efter SammenSammen har sendt bestillingen. Bestillinger efter den 18. og måneden ud forventes leveret 2-4 hverdage efter den 1. i førstkommende måned. 

Alle bestillinger har tracking og du vil kunne se et anslået tidspunkt fra dao for hvornår din bestilling forventes leveret. Når bestillingen er leveret får du en sms og en e-mail.  

Fortrydelsesret

Ved fortrydelse af dit køb kan du benytte dig af 14-dages returret. Ved returnering af produktet må emballage og forseglinger ikke være brudt. Returneringen sendes til SammenSammens adresse og kunden betaler selv for fragten hertil.

Læs mere på forbrugerombudsmandens hjemmeside.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til SammenSammen i rimelig tid efter varens modtagelse. 

Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

SammenSammen dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

SammenSammen
Straussvej 73
9200 Aalborg SV
TLF: +45 25 27 04 48
kontakt@sammensammen.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: kontakt@sammensammen.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

– Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:

– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

– Bestilt den (*)/modtaget den (*)

– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

– Dato